Saturday, October 3, 2009

hAri ni, pAgi ini..

nape la kan..kadang2 ade jgk org yg xfaham2 dgn situasi org lain..
dah berkali aku bgtau yg aku punya commitment yg bukan sj2 aku leh lepaskn mcm tu..
dan byk juga kekangan yg lain yg terpaksa aku hadapi dalam harian hidup aku bergelar hamba, anak, akk, adik, pendidik, ketua pendidik, sahabat, org awam, pekerja dan pelbagai lagi..
semua ni, mcm org lain juga..

so, aku cume menagih simpati agar org sekeliling aku..lg2 yg menjadi kesayangan aku cube n tolong memahami situasi aku ni...

pada mak;
anakmu ini sedang berjuang..untuk sesuap nasi n teruskan hidup di bandar yg serba canggih n di huni dgn manusia yg harus betul2 di tgk budi bahasanya..
anakmu ni juga, xpernah n tak akan melupakan ibu kandungnye..lg2 selepas mak kehilangan abah..
faham n mengerti hati ibu yg mahukan anaknye ade di sisi..
me, luv u..really luv u..soooo much!!
rindu kt mak..('';)

** restui anakmu ini, mak..**

No comments: