Saturday, October 3, 2009

apE2 jeLah..

baru aku tau...

rupe2 nye ade hati yg terguris dgn perlakuan aku ni..
huhu..
aku nk yg mcm ni n mcm tu, tp aku xterpikir rupe2 nye org lain nk mcm ni n mcm tu gak..
akakaka...

apepun, hrni..
dh settle satu plan..huhu
lega gak rs hati ni n harap sgt ape yg di plan diredha Allah..amin..

dlm gembira..ade satu masa yg aku rs asing sgt dgn keadaan ms tu..

asing, terasing n terlalu asing aku rasa..
mereka bercerita tentang seseorg..seseorg yg leh buat hati aku rs lain n diketepikan..hehe..emotional plak..
erk..mmg aku rs patut berperasaan mcm tu..sbb kwn aku tu pnah gak bgtau aku n mntk aku jgn crite lg kisah silam die..tp, ni aku tgk die mcm seronok je bercerite mcm tu...
sengaja ke die? entah ek..
dah le buat muke poyo je ms aku ade kt situ..ee..poyo la kwn aku sorg ni..
geramnye..

yg pasti, sampai hati die ckp nk campak aku tepi jalan..
jalan ke ipoh tu..mn la aku tau mcm mn nk balik..benci tul..huhu
ingat nk tgk jin-notti pun, xjd..dh kene campak kt tmpt laen..hehehe..

** Ya Allah..Kau hilangkan lah rasa curiga aku ini..redhailah hambaMu ini.. **

No comments: