Wednesday, March 10, 2010

maSih akU teraSa

ntah nape agaknye..
ptg ni tetibe beremosi plak diri ini..

actually xelok perasaan mcm ni utk keadaan aku skang..tp, ye la..aku pun manusia biasa yg hatinye bisa terguris, lg2 dgn org yg kte sayang..

xtau kenapa, kenapa mesti ade rasa gap antara aku dgn mereka stlh aku mendirikn masjid..

selalunye, kengkawan yg still bujang le yg terasa dgn kengkawan yg dh mendirikan masjid..tp, keadaan aku ni terbalik..

kenapa leh jadi macam tu kan..

sometimes, aku pun tak faham..sampai bila nak macam ni..
bagi aku, berkahwin tak pernah menjadi penghalang bagi aku untuk terus berkawan..lagi-lagi le mereka ni kawan perempuan kepada aku..rapat lak tu..and yang penting bintangku pun kenal mereka semua..

erm..ntah le kawan..tapi bagi pihak aku, i'Allah akan sedaya upaya menjaga dan tidak memutuskan pertalian yang terjalin ni..tidak hanya dengan perkara remeh keduniaan..tidak sama sekali..

tapi, mungkin juga mereka ni di dalam keadaan yang tak stabil? erm, apelah peranan teman atau kawan kalau tidak sudi berkongsi rasa..

wahai kawan2 ku, sesungguhnye aku xpernah lupe dengan persahabatan yang kita jalin selama ini dan masih ade ruang pada diri ni untuk kalian berkongsi rasa dan perasaan...

" perkahwinan tidak menghalang sesebuah persahabatan "

No comments: